.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئيس كميسيون بودجه و حقوقي شوراي شهر ساري:
عدم اطلاع رساني پيرامون آنفلوآنزا به هيچ وجه پذيرفتني نيست
شمال نیوز: رئيس كميسيون بودجه و حقوقي شوراي شهر ساري با اشاره به شيوع آنفلوآنزا در استان از عدم اطلاع رساني بايسته در اين زمينه به شدت انتقاد كرد.

رئيس كميسيون بودجه و حقوقي شوراي شهر ساري با اشاره به شيوع آنفلوآنزا در استان از عدم اطلاع رساني بايسته در اين زمينه به شدت انتقاد كرد.

به گزارش روابط عمومي شوراي شهر ساري ،سعيد نجاريان در يكصد و پنجاه و يكمين جلسه شورا برگزار شد با ابراز تأسف از عدم اطلاع رساني در مورد مساله مهم و حياتي راهكار هاي مواجهه و پيشگيري از بيماري آنفلوآنزاي ،تصريح كرد:حال كه نهاد هاي متولي و صدا و سيما از اين امر مهم غفلت كردند حداقل شهرداري به سهم خود و بنا به تكليفي كه در قبال سلامت شهروندان دارد ،در اين خصوص اطلاع رساني كند.

وي گفت: ما شاهد انواع و اقسام تابلو ها ،بيلبورد ها و بنر هاي تبليغاتي در سطح شهر هستيم حال كه در هر موردي اين اطلاع رساني و تبليغ صورت ميگرد،در مورد بيماري آنفلوآنزا كه با جان مردم سر و كار دارد ،بحث اطلاع رساني ضروري تر بوده وحايز اهميت بيشتري است و انتظار مي رود به اين امر توجه شود.

وي خاطر نشان كرد :انجام نشدن يا تأخير در برخي اقدامات و خدمات بدليل اين كه هزينه بر بوده و ارايه آن ها دشوار يا خارج از توان مالي و اعتباري شهرداري است ،قابل توجيه مي باشد ولي اطلاع رساني پيرامون مساله مهمي چون بيماري آنفلوآنزا و نحوه پيشگيري يا مقابله و مواجهه با آن علاوه بر اين كه حياتي است،هزينه اي هم ندارد و به همين دليل عدم اطلاع رساني در اين زمينه به هيچ عنوان توجيه پذير نمي باشد.

رئيس كميسيون بودجه و حقوقي شوراي شهر ساري در بخش ديگري از سخنانش تاكيد اعضاي شورا در مورد ضرورت خود اتكايي سازمان هاي تابعه شهرداري را يادآور شد و گفت:درآمد زايي و ايجاد درآمد هاي پايدار در سازمان هاي تابعه خصوصاً سازمان هايي چون ميادين ميوه و تره بار كه امكان درآمد زايي دارند امري ضروري است و بي شك اكتفا به درآمد هايي همچون عوارض صنفي كه ارقام قابل ملاحظه اي نيست ،نخواهد توانست به پيشرفت و تحول در سازمان كمكي بكند.

وي اظهار داشت :اين كه از برخي درآمد هاي مناسب غافل شده و با تمركز روي آيتم هاي درآمدي اندك امّا پر چالش براي خود مساله درست كنيم،نه تنها درآمد زايي و خود اتكايي محسوب نمي شود بلكه براي شهرداري و شورا هزينه هايي ايجاد مي كند.

نجاريان با توجه به حضور مدير عامل سازمان ميادين ميوه و تره بار در اين جلسه تاكيد كرد:يكي از راههاي در آمد زايي اين سازمان توسعه ميادين و مديريت آن هاست چه ايرادي دارد اگر ساري چند ميدان بار داشته و سازمان مزبور متولي آن باشد؟
وي پتانسيل سازمان ميادين براي پيشرفت به نحوي كه از لحاظ اعتباري حتي كمك حال شهرداري شود را بالا ارزيابي كرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.311 seconds.